2013. május 14., kedd

Visszatérés

Visszatérés

Nagyon szégyenkezem Kedves idelátogató.  Én sem így terveztem, de hosszú hosszú időre elhanyagoltam ezt a helyet...  nem akarok mentegetőzni, de nehezen megy ez a sokféle oldal, fórum.
Olyan könnyű megálmodni egy - egy ékszert, de a kivitelezés néha akadályokba ütközik és akkor még vége-hossza nincs mire a nagyérdemű közönség elé tárul egy ékszer.

Naponta kelek fel úgy, élek, mozgok, cselekszek, hogy csak hömpölyögnek a  fejemben az ötletek...   Imádom ezt az állapotot, jön egy kis részlet és csodásan formálódik fejemben, ilyenkor ha valaki látna, nem értené miért bambulok magam elé egy nemlétező vázlatfüzetemre és miért csal mosolyt az arcomra az ott látott dolog...

Az ékszerek tervezése és kivitelezése nagy öröm nekem, de az utómunka az kész pokol!!!  Mindig húzom halasztom, csak ne keljen fotóznom. Keresek valamit amin fényképezek. Fény kell! Mire tegyem? Hova tegyem?   Nem jó!  Kezdem elölről.  Nem olyan mint az életben.  Itt nem csillog, ott nem olyan színű, ott túl sötét...  Miért rózsaszín a háttér?  Miért nem fehér...  

Ilyenkor nagyon elkeseredem...

Nincs profi gépem, azzal kell beérnem ami van, profi fotósra nincs pénzem és macerás is lenne néha oda tobzódni 10 - 15 ékszerrel.  Amikor nem kell 3x akkumulátort cserélnem és feltöltenem a fényképezőgépben, akkor sikerül is 200-300 képet készítenem. Na, senki ne gondolja, hogy ezek után több tízezer kép van a gépemen, mert ezekből jó esetben is ha összesen 20-25 kép használható, de nagyon duzzogva.
Igazából ez az első rendű oka, hogy nehezen jövök ide.

Aztán ott az írás.  Írni a Facebookra, írni a Meskára, adatok, méretek, fotó kiválasztás.

A napvégén pedig arra gondolok nem csináltam semmit.  Fényképeztem, szöveget pötyögtem és helyette annyi annyi ékszert álmodhattam és készíthette volna!!!!!







 Art Nouveau Nyaklánc
Természet nyaklánc
Megvásárolható a Meska boltomban








Art Nouveau Nyaklánc
Természet nyaklánc
Megvásárolható a Meska boltomban



Art Nouveau Nyaklánc
Természet nyaklánc
Megvásárolható a Meska boltomban



Art Nouveau Nyaklánc
Természet nyaklánc
Megvásárolható a Meska boltomban


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése